Διαρθρωτικές αλλαγές

  • Αποστολή σε φίλο
  • Εκτύπωση
  • Μεγέθυνση γραμματοσειράς
  • Σμίκρυνση γραμματοσειράς
 
 
Εισάγετε το σχόλίο σας εδώ. Σας ευχαριστούμε.

 

Ρήξη με το παρελθόν - Αλλαγή νοοτροπίας

Η κρίση που βιώνει σήμερα η ελληνική κοινωνία σηματοδοτεί την πτώση ενός σαθρού αναπτυξιακού οικοδομήματος. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να σημάνει όμως το τέλος της κοινωνικής συνοχής και της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Η ευθύνη μας είναι να προσπαθήσουμε ώστε η αναγκαία μετάβαση να ξεκινήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα, και να δημιουργήσει όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα, νέους δρόμους διατηρήσιμης ανάπτυξης, με περισσότερες ευκαιρίες δημιουργικής ζωής και με περισσότερες επιλογές ευημερίας, για όλους.

Το κυριότερο, ίσως, πρόβλημα της κοινωνίας μας δεν είναι η ύφεση, η οποία είναι εν πολλοίς αναπόφευκτη, ελλείψει χρημάτων και επενδύσεων, αλλά το ότι για χρόνια έχουμε αγνοήσει, καταπιέσει, κακομεταχειρισθεί και αποδυναμώσει όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου μας: τις δυνάμεις που θα μπορούσαν να τον βγάλουν απ’ αυτήν την κρίση. Για να απελευθερωθούν αυτές οι δυνάμεις απαιτείται μια επαναστατική ρήξη με το παρελθόν και μια ριζική αλλαγή νοοτροπίας. Σε καθαρά πρακτικό επίπεδο είναι άμεση η ανάγκη προώθησης τολμηρών διαρθρωτικών αλλαγών. Αλλαγών που το παραδοσιακό πολιτικό σύστημα τρέμει να εφαρμόσει, δέσμιο μικροκομματικών αντιλήψεων και συντεχνιακών συμφερόντων. Αλλαγών που -εφόσον προχωρήσουν γρήγορα και αποτελεσματικά- θα επιταχύνουν την ανάπτυξη και θα περιορίσουν το κοινωνικό κόστος της βαριάς δημοσιονομικής προσαρμογής που καλούμεθα να κάνουμε την επόμενη δεκαετία.

Γενικές Αρχές Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων

Για τη Δημοκρατική Συμμαχία, ο δρόμος των διαρθρωτικών αλλαγών που στηρίζεται στη μείωση του μεγέθους και των παρεμβάσεων του κράτους, δεν συνιστά απλή επιλογή, μεταξύ πολλών λύσεων. Αποτελεί μονόδρομο, αν θέλουμε να γλυτώσει η χώρα τη χρεοκοπία και την καταστροφή. Οι άξονες στους οποίους πρέπει να κινηθούμε είναι:

  • Απελευθέρωση του ιδιωτικού τομέα από την ασφυκτική κρατική γραφειοκρατία
  • Αποκομματικοποίηση  και ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ
  • Απελευθέρωση Αγορών
  • Χωρίς «εκπτώσεις» απελευθέρωση των Κλειστών Επαγγελμάτων
  • Επιστροφή των ξένων επενδύσεων
  • Ρεαλιστικό και συγκροτημένο πρόγραμμα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας
  • Κινητικότητα εργασίας-Αναμόρφωση εργατικής νομοθεσίας
  • Μείωση της μαύρης οικονομίας (παραοικονομίας), τα σημαντικότερα μέτρα για την οποία παρουσιάζονται αναλυτικά στις προτάσεις της Δημοκρατικής Συμμαχίας για την φορολογία και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

Προτάσεις Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων

Αποτελεί όνειδος για την Ελλάδα η διαρκής υποβάθμισή της σε όλους τους δείκτες μέτρησης της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικής ελευθερίας ή της διαφάνειας της δημόσιας διοίκησης. Η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα στην 88η θέση της παγκόσμιας κατάταξης χωρών, αναφορικά με το βαθμό επιχειρηματικής και οικονομικής ελευθερίας του Heritage Foundation, στην 109 θέση σε ό,τι αφορά την ευχέρεια της επιχειρηματικής δράσης (ease of doing business), όπως μετράται από την Παγκόσμια Τράπεζα (κάτω από χώρες όπως η Ρουάντα και η Μπουργκίνα Φάσο) και στην 78η θέση στο δείκτη της Διεθνούς Διαφάνειας για την αντιλαμβανόμενη διαφθορά, μαζί με χώρες όπως η Κολομβία και το Λεσόθο. Για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, η Δημοκρατική Συμμαχία προτείνει συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις διαρθρωτικού χαρακτήρα, σε όλα τα επίπεδα:

Απελευθέρωση του ιδιωτικού τομέα από την ασφυκτική κρατική γραφειοκρατία

Είναι ζωτικής σημασίας η αναμόρφωση του πλαισίου επιχειρηματικής δράσης στη χώρα. Ο επιχειρηματίας πρέπει να απαλλαγεί από το σφικτό εναγκαλισμό της κρατικής γραφειοκρατίας, που πολλές φορές τον αντιμετωπίζει ως εχθρό. Όλες οι μεγαλόστομες διακηρύξεις για τη διευκόλυνση της επιχειρηματικότητας πέφτουν στο κενό, όσο δεν αλλάζει αποφασιστικά το σχετικό θεσμικό πλαίσιο. Για το σκοπό αυτό Δημοκρατική Συμμαχία προτείνει μεταξύ άλλων:

  • Ταχείες και χαμηλού κόστους διαδικασίες για την ίδρυση, αδειοδότηση και κλείσιμο των επιχειρήσεων (το τελευταίο είναι σήμερα ακόμα δυσκολότερο από την ίδρυση) και ειδικές ρυθμίσεις που να διευκολύνουν τη λύση ή πτώχευση επιχειρήσεων οι οποίες προωθούν καινοτόμες δραστηριότητες οι οποίες εμπεριέχουν σοβαρό επιχειρηματικό κίνδυνο.
  • Θέσπιση «ηλεκτρονικής υπογραφής» και «ηλεκτρονικής ταυτότητας» των επιχειρήσεων, που θα περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να διεκπεραιώνουν με μεγάλη ταχύτητα όλες τις συναλλαγές τους με το δημόσιο (όπως η ενημερότητα φορολογική και ασφαλιστική και τα διάφορα πιστοποιητικά νόμιμης λειτουργίας). Υποχρέωση αποδοχής από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες αιτήσεων, εγγράφων κ.λπ., που αποστέλλονται ηλεκτρονικά.
  • Υποκατάσταση αδειοδοτικών και ελεγκτικών διαδικασιών του δημοσίου από διαδικασίες ελέγχου και πιστοποίησης που πραγματοποιεί ο ιδιωτικός τομέας (όπως τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες, οργανισμοί πιστοποίησης) και θεσμοθέτηση της πιστοποίησης της τήρησης της νομοθεσίας από πλευράς επιχειρήσεων με την κατάθεση σχετικής υπεύθυνης δήλωσης ή/και εγγυητικής επιστολής. Το δημόσιο ελέγχει δειγματοληπτικά με αντικειμενικά κριτήρια εκ των υστέρων την καλή εφαρμογή της νομοθεσίας.
  • Ευρεία υιοθέτηση του τεκμηρίου της αυτόματης αποδοχής αιτημάτων, όταν παρέρχεται άπρακτη η προθεσμία που προβλέπεται για την απάντηση του δημοσίου.
  • Αύξηση της βεβαιότητας των συναλλαγών με άμεση ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που  προβλέπει εξόφληση των επιχειρήσεων από το δημόσιο σε διάστημα 30-60 ημερών από την έκδοση των σχετικών τιμολογίων. Η ταχεία εξόφληση των υποχρεώσεων του δημοσίου προβλέπεται άλλωστε και από το επικαιροποιημένο μνημόνιο, το οποίο -στο συγκεκριμένο σημείο- η ελληνική κυβέρνηση παραβιάζει.

Αποκομματικοποίηση  και ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ

Απαιτούμε την άμεση αποκομματικοποίηση των διοικήσεων όλων των ΔΕΚΟ και προτείνουμε την πλήρη ιδιωτικοποίηση όσων ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, περιλαμβανόμενων και εκείνων που ζημιώνουν με ελλείμματα τον κρατικό προϋπολογισμό. Η παροχή κοινωνικών αγαθών που συνδέονται με τις ΔΕΚΟ (π.χ. μειωμένο εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, καθολική υπηρεσία, εξυπηρέτηση άγονων γραμμών), θα διασφαλίζεται από ένα διαφανές σύστημα κρατικών επιδοτήσεων.

Ενθαρρύνουμε την είσοδο ιδιωτών στην ιδιοκτησία και τη διαχείριση όλων των ΔΕΚΟ, με σκοπό κυρίως την αύξηση της αποτελεσματικότητας και τη μείωση της σπάταλης τους: δεν αντέχει, πλέον, η κοινωνία μας να καλύπτει τα ελλείμματα των καλοβολεμένων κρατικοδίαιτων συντεχνιών. Η  επιλογή της ιδιωτικοποίησης οφείλει πάντοτε να θέτει σε πρώτο πλάνο την μακρόπνοη αναπτυξιακή προοπτική και όχι την ταμειακή εισροή. Το ζητούμενο δεν είναι ο μετασχηματισμός ενός δημοσίου μονοπωλίου σε ιδιωτικό, αλλά η βελτίωση των υπηρεσιών και η επέκταση των επιλογών του καταναλωτή. Για το σκοπό αυτό θα ενθαρρυνθεί στο μέγιστο βαθμό ο ανταγωνισμός όπου αυτό είναι εφικτό (π.χ. παραγωγή και εμπορία ηλεκτρικού ρεύματος), ενώ όπου υπάρχουν αναπόφευκτα φυσικά μονοπώλια (π.χ. δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, αεροδρόμια, λιμάνια), οι τιμές τις οποίες θα χρεώνουν οι επιχειρηματικοί φορείς θα προσδιορίζονται ρητά στις σχετικές συμβάσεις παραχώρησης και θα είναι χαμηλές για να ενθαρρύνεται η τοπική ανάπτυξη.

Καμία άσκοπη παρέμβαση στην ομαλή λειτουργία της αγοράς - Όχι στη στρέβλωση του ανταγωνισμού

Οι άστοχες κρατικές παρεμβάσεις στην αγορά αποτελούν κακή συνήθεια όλων σχεδόν των κυβερνήσεων. Με πρόσχημα την προστασία του κοινωνικού συμφέροντος, σωρεία κρατικών παρεμβάσεων αλλοιώνουν τον ανταγωνισμό, αντί να προστατεύουν τους καταναλωτές. Για την καλύτερη λειτουργία των αγορών η Δημοκρατική Συμμαχία προτείνει μεταξύ άλλων:

  • Κατάργηση των ελάχιστων ποσοστών κέρδους σε μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών (λ.χ φάρμακα, μεταφορές κλπ), προκειμένου να ενισχυθεί ο υγιής ανταγωνισμός.
  • Κατάργηση του κρατικού προσδιορισμού ελάχιστων αμοιβών και τιμών, που στρεβλώνει τον ανταγωνισμό και επιβαρύνει τον καταναλωτή και αντικατάστασή τους από ένα σύστημα ενδεικτικών αμοιβών και τιμών, οι οποίες (σε συνδυασμό με την συλλογή και ευρεία δημοσιοποίηση επικαιροποιημένων στοιχείων ανάλυσης του κόστους), βελτιώνουν την πληροφόρηση των συναλλασσομένων και συνεισφέρουν στην καλύτερη λειτουργία της αγοράς, αντί να την υποκαθιστούν.

Άμεση και χωρίς εκπτώσεις απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων

Προτάσσουμε την άμεση και άνευ όρων απελευθέρωση όλων των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων και πιστεύουμε στην ανάγκη συνταγματικής κατοχύρωσης της -πλήρους και χωρίς όρους- ελευθερίας ασκήσεως κάθε επαγγέλματος, από τους έχοντες πιστοποιημένη επάρκεια των απαραίτητων προσόντων. Ως ελάχιστες προϋποθέσεις για ουσιαστική απελευθέρωση των επαγγελμάτων η Δημοκρατική Συμμαχία θεωρεί:

  • Την κατάργηση της αποκλειστικής απασχόλησης σε κλάδους των μελών των αντίστοιχων σωματείων.
  • Την κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών στην άσκηση οποιουδήποτε επαγγέλματος.
  • Την αντικειμενική και χωρίς αποκλεισμούς πιστοποίηση προσόντων όσων υποψηφίων επιθυμούν να εισέλθουν στον κλάδο.
  • Την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης υπηρεσιών, όταν αυτές δεν αιτιολογούνται αποδεδειγμένα από υπέρτερο κοινωνικό συμφέρον.

Επιστροφή των ξένων επενδύσεων

Η Ελλάδα είναι μια από τις λιγότερο φιλικές χώρες προς τις ξένες επενδύσεις. Βρίσκεται στην 154η θέση, στην διεθνή κατάταξη της Παγκόσμιας Τράπεζας σε ό,τι αφορά την προστασία των επενδύσεων. Η προσέλκυση κεφαλαίων και τεχνογνωσίας από το εξωτερικό συνιστά όμως όρο επιβίωσης της ελληνικής οικονομίας για τα επόμενα χρόνια. Η πολυπόθητη ανάπτυξη δεν γίνεται πράξη δια μαγείας. Η Ελλάδα πρέπει να ανοίξει στις ξένες αγορές και τους ενδιαφερόμενους επενδυτές μια σειρά από υπηρεσίες και κλάδους (ορυχεία-λατομεία, ορυκτός πλούτος, σιδηροδρομικές και αεροπορικές μεταφορές, τουρισμός, παραθεριστική κατοικία, κρουαζιέρα, ηλεκτρική ενέργεια κλπ).

Τα μεγαλύτερα εμπόδια στην προσέλκυση των ξένων επενδύσεων είναι οι γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και αβεβαιότητες, η υψηλή φορολογία και η εκτεταμένη διαφθορά.  Για το σκοπό αυτό η Δημοκρατική Συμμαχία έχει προτείνει ήδη από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της έναν ενιαίο χαμηλό φορολογικό συντελεστή (20%) και θεωρεί επίσης τόσο οι ελληνικές όσο και οι μεγάλες ξένες επενδύσεις να έχουν χρονική προτεραιότητα στην αξιολόγηση των επιχειρηματικών τους υποθέσεων (όπως προκύπτει με βάση το μέγεθος τους και τον αριθμό των απασχολουμένων εργαζομένων) και να προβλέπονται για αυτές ταχείες διαδικασίες έκδοσης αδειών και κάθε είδους αποφάσεως που τις αφορά (ιδίως για πολεοδομικά, χωροταξικά και περιβαλλοντικά θέματα), τόσο στη φάση της ίδρυσης όσο και στη φάση της λειτουργίας τους.

Ρεαλιστικό και συγκροτημένο πρόγραμμα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας

Το Ελληνικό Δημόσιο οφείλει, επιτέλους, να καταγράψει ολοκληρωμένα και να διαχειρισθεί με συστηματικό αναπτυξιακό πνεύμα την, εν πολλοίς αναξιοποίητη ως σήμερα, περιουσία του, την περιουσία όλων μας. Με δεδομένο ότι η αξιοποίησή της έχει αυτονόητα πλεονεκτήματα όπως είναι:

(α) η μη πληρωμή κόστους συντήρησης,

(β) η κινητοποίηση ενός ανενεργού παραγωγικού πόρου της οικονομίας μας και,

(γ) ότι για τα επόμενα χρόνια, με δεδομένη την περιορισμένη πρόσβαση της χώρας στις διεθνείς χρηματαγορές, θα αποτελεί έναν από τους λίγους μοχλούς που διαθέτουμε για ανάπτυξη και μεγάλης κλίμακας επενδύσεις,

Η Δημοκρατική Συμμαχία θα καταθέσει στο αμέσως επόμενο διάστημα συγκεκριμένες προτάσεις για την αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου με προτεραιότητα και στα ώριμα και άμεσα αξιοποιήσιμα ακίνητα και προτάσσοντας τη ρύθμιση των χωροταξικών θεμάτων, που εμποδίζουν την αξιοποίησή της. Ιδιαίτερα με την επιτάχυνση  των διαδικασιών κατάρτισης του  δασολόγιου, το οποίο να συνδεθεί, με ενιαία δημοπράτηση, με το Κτηματολόγιο και την ταχύτατη ολοκλήρωση του εθνικού και περιφερειακού χωροταξικού σχεδιασμού και του προσδιορισμού των χρήσεων γης.

Εκτιμούμε ότι αν προχωρήσουμε σ’ αυτό το εγχείρημα, με σοβαρότητα, ταχύτητα, ρεαλισμό και προπαντός χωρίς δογματισμό και λαϊκισμό μπορεί -σε διάστημα δεκαετίας- η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, να αποφέρει περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια ευρώ και προπαντός να δημιουργήσει σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές.

Σε ό,τι δε αφορά τους τρόπους αξιοποίησης περιλαμβάνεται ρητώς και η πώληση ακινήτων, όπου το είδος ακινήτου και η μέθοδος αξιοποίησης το επιβάλλει (παράδειγμα αν τα ακίνητα πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για μελλοντική κατασκευή κατοικιών, ή για εμπορικές χρήσεις όπως καταστήματα, ξενοδοχεία κ.α.).

Κινητικότητα εργασίας-Αναμόρφωση εργατικής νομοθεσίας

Η ανεργία στον ιδιωτικό τομέα προσλαμβάνει εκρηκτικές διαστάσεις. Η αναμόρφωση της εργατικής νομοθεσίας και η κατάργηση διατάξεων παρωχημένης λογικής, που εμποδίζουν την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού, είναι απολύτως απαραίτητη. Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο είναι δογματικά περιοριστικό, επιδεινώνοντας το πρόβλημα. Το μη μισθολογικό εργατικό κόστος παραμένει εξαιρετικά υψηλό, αποτρέποντας τις επιχειρήσεις από τις προσλήψεις προσωπικού. Η κομματικής λογικής «ευαισθησία» της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξαντλείται στα συντεχνιακά κεκτημένα των πιο αντιπαραγωγικών φορέων του δημοσίου. Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού. Για το σκοπό αυτό η Δημοκρατική Συμμαχία προτείνει μεταξύ άλλων:

  • Επιδότηση (μέσω μειωμένων ασφαλιστικών εισφορών), μη ελκυστικών θέσεων εργασίας, που καλύπτονται σήμερα στην πλειοψηφία τους από μαύρη εργασία (κυρίως λαθρομετανάστες) και μπορούν και πρέπει να περάσουν στη νόμιμη αγορά εργασίας.
  • Συμβάσεις ορισμένου χρόνου με μειωμένες αποδοχές και ασφαλιστικές εισφορές για νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας και μακροχρόνια άνεργους, που θα τους βοηθήσουν να «ανοίξουν έτσι την πόρτα» της αγοράς εργασίας, ή να επιστρέψουν σ’ αυτή μετά από μακροχρόνια απουσία.
  • Ευέλικτες μικτές συμβάσεις εργασίας που θα συνδυάζουν είτε εξαρτημένη εργασία και αυτοαπασχόληση, είτε πλήρη και μερική απασχόληση, μαζί με ευέλικτα ωράρια και εργασία από το σπίτι και θα διευκολύνουν την απασχόληση ειδικών ομάδων που σήμερα δυσκολεύονται να μπουν στη νόμιμη αγορά εργασίας (όπως οι νέες μητέρες και οι φοιτητές)
  • Αλλαγή νοοτροπίας και λογικής στο συνδικαλισμό. Οι συνδικαλιστές θα αρχίσουν και πάλι να εργάζονται και αυτοί, ενώ οι αποφάσεις για σημαντικές απεργίες θα λαμβάνονται με καθολική μυστική ψηφοφορία όλων των εργαζομένων.
  • Κίνητρα (ασφαλιστικά και φορολογικά), που να ενθαρρύνουν τη διανομή μέρους των κερδών των επιχειρήσεων σε εργαζομένους με αυξημένη παραγωγικότητα.

 

8 Σχόλια
Αναζήτηση:Λέξη Κλειδί από εως
Ταξινόμηση ανά:
ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΝΑΛΗΣ 10/4/2011
1:42:19
Τα βασικά προβλήματα της χώρας που είναι το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ που έχουν κοινή συνισταμένη έναν τεράστιο σπάταλο και ανοργάνωτο δημόσιο τομέα.. Το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ πρόβλημα είναι σοβαρότερο του οικονομικού αλλά και τα δύο προβλήματα είναι στενά συνδεδεμένα. Θα μου επιτρέψετε να σας παραθέσω μία σειρά προτάσεων οι οποίες εάν εφαρμοσθούν θα αλλάξουν ριζικά την κατάσταση της χώρας και θα γίνουμε μία δυτικοευρωπαϊκή οικονομία . 1. ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ . 11.Κατάργηση της μονιμότητας όλοι συμβάσεις αορίστου χρόνου όπως στον ιδιωτικό τομέα . Μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι πιθανόν να παραμείνουν οι δικαστικοί από εφέτη και πάνω , οι στρατιωτικοί από αντισυνταγματάρχη και επάνω , και στα υπουργεία μετά από 20 έτη ευδόκιμο υπηρεσία . 12. Κατάργηση του σημερινού πειθαρχικού συστήματος με τα πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια συστήματα όργανα των συνδικαλιστών , στα οποία για τιμωρηθεί κάποιος πρέπει « να έχει κάνει φόνο». Εφαρμογή του Αγγλοσαξονικού συστήματος , « ο προϊστάμενος είναι αυτοκράτορας » τιμωρεί ο ίδιος τους υφισταμένους του άμεσα ,και όποιος θεωρεί ότι αδικήθηκε προσφεύγει στην ιεραρχία για να αθωωθεί η να μειώσει την τιμωρία του . 1.3 Οι προαγωγές γίνονται από τις προτάσεις των αμέσων προϊσταμένων άμεσα από την ιεραρχία . 2. ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, Δήμοι . Τερματίζεται η κρατική επιχορήγηση οι Δήμοι και η κάθε μορφής αυτοδιοίκηση χρηματοδοτούνται από φόρους που οι ίδιοι επιβάλλουν στους δημότες . Το κράτος δεν δίνει καμία εγγύηση για τα τραπεζικά δάνεια των Δήμων , και δίνονται με υποθήκη της δημοτικής περιουσίας . Κανένας υπάλληλος της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν είναι μόνιμος ,όλοι εργάζονται με συμβάσεις ιδιωτικού τομέα αορίστου χρόνου η ορισμένου . 3. ΕΣΥ , ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ . Όλα τα νοσοκομεία γίνονται ανώνυμες εταιρείες με ισολογισμούς και θεωρημένες αποθήκες υλικών και φαρμάκων .Δουλεύουν σαν τα ιδιωτικά νοσοκομεία ,όσα παρουσιάσουν ζημιές κλείνονται και απολύεται το προσωπικό. Κανένας υπάλληλος η γιατρός δεν είναι μόνιμος. 4.ΦΑΡΜΑΚΑ . Παίρνουμε την χώρα με την υψηλότερη φαρμακευτική δαπάνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανά άτομο προσθέτουμε και 15% και το ποσόν αυτό το δίνουμε σε κάθε ασφαλισμένο ετήσια και αυτός θα αγοράζει και θα πληρώνει όλα τα φάρμακα που χρειάζεται μόνος του .Θα παύσει η σπατάλη και η κλοπή και το κράτος θα εξοικονομήσει τεράστια ποσά . 5. ΔΕΚΟ .Όλες θα εργάζονται σαν ιδιωτικές ανώνυμες εταιρείες όσες έχουν ζημιές το πολύ δύο χρόνια καταργούνται και απολύεται το προσωπικό . 6. ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ . Αντιγραφή του συστήματος οργάνωσης των Γερμανικών δικαστηρίων. 7.ΠΑΙΔΕΙΑ .Κατάργηση μονιμότητας , κατάργηση της μεταφοράς των μαθητών από το δημόσιο ,αύξηση ωρών εργασίας καθηγητών και δασκάλων στις 35 ώρες την εβδομάδα ,περικοπή στο μισό στις διακοπές και αργίες και απόλυση των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών οι οποίοι είναι πάνω από 50000. Στα ΑΕΙ και ΤΕΙ κατάργηση των δωρεάν συγγραμμάτων , όσοι φοιτητές μένουν στο ίδιο έτος πάνω από 3 χρόνια να διώκονται από τα Πανεπιστήμια (έτσι γίνεται και στην Γαλλία) . Εναλλακτική λύση να πληρώνουν δίδακτρα . Αυστηρός έλεγχος των καθηγητών και περιορισμό του αριθμού τους στον μισό από τον σημερινό. 8. Κατάργηση όλων των προνομίων και των εξουσιών των συνδικαλιστών στον δημόσιο τομέα και στις ΔΕΚΟ και εν γένει στους Οργανισμούς του δημοσίου. 9 . Αστυνομία απαγόρευση του συνδικαλισμού και να ισχύουν οι κανονισμοί σαν στρατιωτικό σώμα εφ όσον διατηρηθεί η μονιμότητα . Διαφορετικά μόνιμοι μόνον όσοι είναι πάνω από 20 χρόνια , για τους υπόλοιπους συμβάσεις αορίστου χρόνου ιδιωτικού τομέα , κατάργηση προνομίων και εξουσιών των συνδικαλιστών . Ο προϊστάμενος είναι « αυτοκράτορας» όπως σε Αγγλία και ΗΠΑ . 10 . ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ των αναπηρικών συντάξεων «μαϊμού» . Και των αντίστοιχων ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ συντάξεων του ΟΓΑ..
Στελιος Καφριτσας 7/4/2011
10:14:56
Δε συμφωνω με την προταση για την καταργηση του ελαχιστου ποσοστου στα φαρμακα.Το φαρμακο ειναι κοινωνικο αγαθο και δε χωρουν ανταγωνισμοι.Να μη φτασουμε να πουλαμε αλευροσκονη αντι για φαρμακα εξ αιτιας του ανταγωνισμου.ΕΛΕΟΣ.Οχι ολες οι προτασεις υπερ των μεγαλων ιδιωτικων συμφεροντων.Ο ελληνας φαρμακοποιος εχει αξιοπρεπεια και πρεπει να επιτελει το κοινωνικο εργο ελευθερα.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Παναγιωτης Κυριακακης 3/4/2011
4:40:11
Σωστα ολα και αποδεκτα αλλα δυστυχως θελει παρα πολυ δουλεια χρονο επιμονη υπομονη για να υλοποιηθουν εστω και ενα μικρο μερος απο αυτα.
1 2 3
Όνομα: * Μήνυμα: *

Το πεδίο δημοσιεύεται


Το πεδίο δημοσιεύεται

Επώνυμο:

Το πεδίο δεν δημοσιεύεται

E-mail: *

Το πεδίο δεν δημοσιεύεται

Πληκτρολογήστε τους χαρακτήρες
refresh image
* Υποχρεωτικά πεδία

Στην ενότητα «Προσυνεδριακός Διάλογος» δεν δημοσιεύονται σχόλια που περιέχουν υβριστικούς ή προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης δεν δημοσιεύονται πολλαπλές δημοσιεύσεις του ιδίου αποστολέα, με ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο όπως και σχόλια που δεν έχουν σχέση με την συγκεκριμένη θεματολογία. Tο σχόλιο σας μπορεί να περιέχει μέχρι 4000 χαρακτήρες και θα αναρτηθεί το αργότερο εντός 48 ωρών από την ώρα που θα το καταχωρήσετε. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.

Downloads
Ημερoμηνία   Περιγραφή  
18/3/2011 PDF Διαρθρωτικές αλλαγές Κείμενο Προσυνεδριακού Διαλόγου - 1ο Προσυνέδριο Δημοκρατικής Συμμαχίας click to download

  • Αποστολή σε φίλο
  • Εκτύπωση
  • Μεγέθυνση γραμματοσειράς
  • Σμίκρυνση γραμματοσειράς
 
 

Πρόγραμμα

  • 7 Νοε
    Εγκαίνια
    19:00 Εγκαίνια του γραφείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας στον Πειραιά και ομιλία της Ντόρας Μπακογιάννη (Καραΐσκου 111).
 
 
 

Ακολουθήστε μας: